5 Şubat 2016 Cuma

SHAME OF PHONE

Bu videoyu ingilizce dersinde bir proje olarak başlatmıştık.Sınıftaki herkesin beraber çalışması sonucu videoyu bitirebildik.Aslında videoda anlatılmak istenen telefonun zararları.Videoda birkaç sahne var,her sahnede iki farklı kurgu yer alıyor.İlk kurgu yaşamımızın telefonla beraber nasıl bir hal aldığı,ikinci kurgu ise telefon olmasaydı yaşananların nasıl değişebileceğini gösteriyor.Oyunu da bizden bir arkadaş yazmıştı,ona buradan selamlar.

Videonun isminin de bir hikayesi var,küçücük minicik bir hikaye.Biz ilk dönem yine bir ingilizce dersinde kitabımızdaki bir bölümü okuyorduk.Kitabı yapanlar küçük bir oyun yazmışlar,diyaloglar var.Dedik ki niye biz de bu oyunu oynamayalım.Sonrasında ben kamerayla çektim falan,arkadaşlar da sağolsun çok güzel oynadılar,editledik falansonunda elimizde güzel,komik amatör kısa bir film oldu.Aslında baya da komik olmuştu.Bir sahnesinde camdan falan da kaçmıştık.Biz sonra bu filmi okulda hocalara göstermeye başladık.Hocalar beğendi,bir tanesi de videoyu usb belleğine kaydetmek istedi,hay hay dedim yükledim usb'ye.O zaman youtube'a koymayı düşünmemiştik.Öylece kaldı video benim belleğimde.Sonrasında ne olduğu bilmiyorum sanırım o belleğe ihtiyaç duydum,dedim videoyu siliyorum artık arkadaşlar.Arkadaşlar da tamam sil sorun yok dediler sildim.Böylece o garip videodan kurtulmuş olduk.Videonun da adı "Fame Or Shame" 'di.Biz de ikinci filmi çekince dedik birinci filmin anısına olsun bu.Böylece adını "Shame Of Phone" koyduk.İngilizce hocamız sağolsun,o da o sene okuldan ayrılacaktı,binevi onun anısına yapmış olduk videoyu.Sınıfla beraber Kadir Has Üniversitesi'ne gittik,orada videoyu editledik.Orkun Abimiz vardı,bize çok yardımcı oldu.Böylece bu videoyu bitirdik.Sonra düşündük zaten hoca ayrılıyor belki bu videoyu bir daha hiç göremeyecek,bu yüzden youtube'a koyalım dedik ve koyduk.Neyse ki ilk videodan kurtulduk,kim bilir belki o hoca videonun bir kopyasını hala tutuyordur.